Volkswagen T2 restaureerimine [LÕPETATUD]
#1
VOLKSWAGEN T2 RESTAUREERIMISE BLOGI



Tegemist on 1970. aasta Volkswagen T2'ga, mis on seisnud ligi 20 aastat välitingimustes. Antud projekti eesmärk on viia sõiduk võimalikult originaali lähedasse konditsiooni järgides auto väljalaskeaastat, tehasest tulnud detaile jne.

Pildid kuidas auto töökotta toodes välja nägi.
[Image: enne3.jpg]



[Image: enne2.jpg]



[Image: enne1.jpg]
Auto toodi töökotta 09.08.2017 ning esimese asjana pesti see puhtaks. Seejärel sai ülevaate auto tegeliku seisukorra üle. Leidus piisavalt roostet, kuid põhja alt mitte midagi läbivat. Väljast on värv üpris läbi ning keretööd on korralikult. Interjöör oli üllatavalt rahuldavas seisus. Leidus katkiseid kohti ning määrdunud esemeid, kuid üldiselt nii vana auto kohta ei olnud viga.

Mootorit uurides oli märgata kulunud ja katkiseid kummist elemente, mis vajavad vahetust. Vahetatud sai aku, õli ja muud vedelikud, et proovida masinat käivitada.

[Image: tool1.jpg]

Käivitades ilmnes viga süütes ning põhjuseks olid küünlad. Uute küünaldega töötas masin enam-vähem hästi. Kerged võnked ja ebakorrapärasused on mootoritöös sees, kuid nii vana mootori kohta on see normaalne. Otsuseks jäi sama mootor jätta, kuid see lahti võtta ning korralikult ära puhastada ja tihendid vahetada. Paigaldada tuleb uus väljalaskesüsteem mootorist saadik, samuti mitmed esi- ja tagasillaosad.



[W.I.P]
[-] The following 12 users Like Keeraja's post:
  • No one, Mehike, GOD, P4TUU, Rauliito, lemperino, lord colaq, Vin., VETERAN, Eduard, JustChill, Patarei
#2
Vahepeal on palju tööd saanud teha. Mootor on täiesti lahti võetud ning korralikult puhastatud. Paigaldada oli vaja uued kolvirõngad ja kõik tihendid. Väljalaskesüsteem sai korda kõikide torude vahetamisega. Kuna originaalmootor jäi alles, sai tehase väljalaskekollektori alles jätta. Peale mootori ja käigukasti õlivahetust panime mootori käima ning töötas väga ilusti. Kuna käigukastil mingeid vigu ei tundunud olevat, siis seda me esialgu lahti ei võta, käike vahetab suurepäraselt.

Kuna eelnevalt olid värvikojas järjekorrad, siis nüüd oli mõistlik aeg autot lahti hakkama kiskuda. Eemaldasime kõik sisemusi ja sodi mis interjööris oli. Istmed ja armatuuriga seotud asjad asetasime kõrvale. Õnneks on tegemist vanema autoga ning palju juppe ei vajanud lahtivõtmist. Võtsime välja ka aknad ning märkasime tagumisel klaasil suuremat mõra, mille peame ilmselt välja vahetama. Palja kere ilma isemuse, klaaside ja ratasteta saatsime värvitöökotta.

Värviga otsustasime jääda originaalseks - California stiilis hele ja tumedam sinine. Mõndade päevadega panime auto uuesti kokku seest ning paigaldasime ka uue tagumise klaasi. Paralleelselt paigaldasime taha ka mootori ning valmis ta peaaegu oligi.

Vahepeal kui masin värvimises oli, poleerisime üle ka veljed ning muud detailiosad kaasaarvatud tulede klaasid. Kõige kallimaks läksid ilmselt kroomimistööd, sest neid oli masinal päris palju.

Paigaldasime viimistluse mõttes ka katuseraami ning käisime veelkord detailid üle, et ikka ilusti läigiks. Lõplikud pildid ongi siin.

[Image: 11.jpg]

[Image: 22.jpg]

[Image: 33.jpg]


[LÕPETATUD]
[-] The following 6 users Like Keeraja's post:
  • JustChill, Joosep, Eduard, Patarei, Samzera, Arukas.




Forum Jump:





Users browsing this thread: 1 Guest(s)