Suured muudatused Role Plays
#1
Tere!

Mul on mõned ideed mida teiega jagada. 
-Esiteks, Mängus võiksid olla NPCd, et linn ei tunduks nii tühi. Kuna NPCd ei sega RolePlay tegevust teeks see just asja huvitavamaks.
-Teiseks, Mängija karakter võiks mängu alustades elada näiteks hotellis ehk siis mingis apartmentis mida GTA Onlines osta saab, et ei tunduks et karakter ei elagi kuskil ning veedab kogu oma aja linnas ärkvel olles. Peale teatud karakteri taset, näiteks tase 16, peab mängija hakkama maksma hotellitasu, et ta seal igavest ei elaks ning soetaks endale oma elamise. 
-Kolmandaks, nagu eelmises punktis mainitud, et ei tunduks et karakter ei elagi kuskil ning veedab kogu oma aja linnas ärkvel olles, võiks olla mingisugune väsimuse näitaja, et karakter peaks puhkama või magama, näiteks mängust lahkudes läheb karakter oma koju/hotelli ning logib seal välja.
-Neljandaks, esimese punktiga seotud, võiks saada kasutada NPC taksosi, sest serveris pole tavaliselt üldse taksojuhte ning NPC taksod on väga hea viis liikumiseks.
-Neljandaks, praegused paljud mängijad ei taju RolePlayst mitte midagi nagu näha. Sõidetakse suure kiirusega igal pool vastassuunas, tehakse valepöördeid, sõidetakse meelega otsa, jne. Ehk süsteem on korrapäratu,
-Viiendaks, auto spawnimine. No hallo, kas päriselus saab ka eikuskilt lihtsalt spawnida auto? Minu arust ei saa. Peaks olema et sa pargid oma auto ära või hoiad kodus. Näiteks kui lähed tööle bussijuhina, pargid auto töötajate parklasse ning alustad tööd ning töö lõpetamisel saad oma auto sealtsamast kus selle jätsid.
Hetkel on kõik kuid neid muudatusi peaks ikka päris palju tegema, asi on Role Plays väääga kaugel.

-Spart_Z
#2
kahjuks neid muudatusi ei saa läbi viia, kuna see ei vasta samp standardile.
auto spawnimine tuli sampist, kuna seal laggab, kui liiga palju autosid on ühes kohas.
#3
Üks väike asi veel, et all minimapi juures võiks näidata tänavat ning piirkonda

No vot, oleks aeg edasi liikuda ning areneda, mitte jääda kinni vanasse sampi. Neid muutusi saaks läbi viia väga hästi kui te ainult tahaksite ja viitsiksite serverit arendada ning paremuse poole viia

Võiksite eeskuju võtta FiveM suurtest Role Play serveritest (ma ei ütle et peate täpselt samamoodi tegema ja kopeerima vaid võtma inspiratsiooni ning eeskuju)
#4
(09-10-2017, 01:30 PM)Spart_Z Wrote: Üks väike asi veel, et all minimapi juures võiks näidata tänavat ning piirkonda

Vajuta Z tähte ja vaata alla paremale
[Image: mkrQpC4.png]
Desert - Igal õigel asjal peaks olema foorum.
#5
(09-10-2017, 01:38 PM)kakaduu Wrote:
(09-10-2017, 01:30 PM)Spart_Z Wrote:
No vot, oleks aeg edasi liikuda ning areneda, mitte jääda kinni vanasse sampi. Neid muutusi saaks läbi viia väga hästi kui te ainult tahaksite ja viitsiksite serverit arendada ning paremuse poole viia



Mida vittu sa ajad smith? 

Viitsiksite arendada? Caupo on arendanud selle serveri vähem, kui poole aastaga paremaks, kui nebu viie aastaga. Ja küll ta teeb arendusi edasi ka praegu vaja bugid ära parandada.

Ma ei mõtlegi seda nii. Nagu enne öeldi lihtsalt lühidalt, et neid muudatusi ei saa läbi viia, see käis selle kohta, loomulikult saaks läbi viia neid muudatusi. Ma tean et Caupo on kõva tööd teinud ja ma austan seda, kuid see et vastatakse lühidalt, et Ei neid muudatusi ei saa läbi viia on küll absurd.
#6
NPCde olemasolu suurel määrel tekitab lagi, sp neid ka eriti pole. Küll neid taksojuhte hakkab varsti rohkem ka serveris olema, selleks küll npcd vaja pole.
#7
(09-10-2017, 01:53 PM)Joosep Wrote: NPCde olemasolu suurel määrel tekitab lagi, sp neid ka eriti pole. Küll neid taksojuhte hakkab varsti rohkem ka serveris olema, selleks küll npcd vaja pole.

Aga kuidas GTA Onlines NPCd on? Seal peaks siis ka laggi ju tekitama, selgitage palun.
#8
GT MP ei ole GTA Online.
#9
Gta online ja MP on kaks täiesti erinevat asja.
[-] The following 1 user Likes Joosep's post:
  • McGrath
#10
Issand ega ma ei ütlegi seda... Asi on selles, et kui seal on NPCd ning saab väga hästi hakkama ilma lagi vms, miks siis siin ei saaks NPCd olla




Forum Jump:





Users browsing this thread: 1 Guest(s)